Jak mikrotargetowanie wzmacnia działania rzecznicze?
Ostatnio działania rzecznicze nabierają popularności w trzecim sektorze. Ludzie zastanawiają się, jak współpracować z decydentami, jak przebijać się do...
Dzielę się tutaj sposobami na prowadzenie skutecznych działań marketingowych oraz własnymi doświadczeniami z pracy z klientami.
Ostatnio działania rzecznicze nabierają popularności w trzecim sektorze. Ludzie zastanawiają się, jak współpracować z decydentami, jak przebijać się do...
Kiedy pracownicy działów komunikacji słyszą słowa "audyt marketingowy",...
Z Amnesty International znam się od dawna. Lata...
Zadbanie o dostępność strony internetowej to proces, który...
Sieć SPLOT to grupa tzw. parasolowych organizacji pozarządowych....
Rok temu przedsiębiorstwo społeczne zwróciło się do mnie...
W grudniu 2022 r. koalicja SOS dla Edukacji,...
Z Fundacją Inna Przestrzeń, która współorganizuje festiwal One...
Profesjonalny marketing organizacji pozarządowej to temat, który interesuje...
Michał Szymanderski-Pastryk
Ignacego Krasickiego 45c/8
02-611 Warszawa, Polska
Michał Szymanderski-Pastryk © 2024
Uwaga: Ta strona używa ciasteczek! Ale nie martw się, nie przytyjesz! Cookies to małe pliki tekstowe, które pomagają dostosować Twoje doświadczenia online. Nie są jadalne, ale za to są niezwykle pomocne w zapewnieniu Ci najlepszej obsługi. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć ciasteczka w ustawieniach swojej przeglądarki lub opuścić stronę, chociaż będzie mi Ciebie brakowało!