Marketing dla NGO

Mam doświadczenie w pracy w największych polskich organizacjach pozarządowych. Obsługuję od ponad roku pełną komunikację medialną ruchu Obywatele RP, ponadto przez trzy lata pracowałem w dziale fundraisingu w Amnesty International, następnie byłem członkiem zarządu. Doskonale znane mi są realia i bolączki organizacji pozarządowych  zarówno tych największych, jak i najmniejszych.

Moja oferta marketingowa jest skierowana głównie do organizacji pozarządowych, które nie mają sprawnie funkcjonujących działów marketingu lub potrzebują zewnętrznego wsparcia swojego działu. O tym, że o wizerunek trzeba dbać, każdy wie, jednak nie każdego stać na zatrudnienie etatowego pracownika, który o ten wizerunek będzie dbał 24 godziny na dobę.
Dzięki moim usługom możesz stworzyć jasny i czytelny obraz Twojej organizacji w oczach darczyńców, grantodawców i innych odbiorców.

Zajmuję się w szczególności:

Logo, grafiki, strona internetowa – ich wygląd buduje wizerunek Twojej organizacji. Zanim ktoś przeczyta tekst na Twojej stronie internetowej, w pierwszej kolejności zwróci uwagę na jej szatę graficzną. Nierzadko to jest pierwszy czynnik wpływający na decyzję o opuszczeniu Twojej strony lub pozostaniu na niej. Tak samo jest z ulotkami, grafikami na Facebooku, newsletterem, blogiem, plakatami itd. Dobrze zbudowana i jasna identyfikacja wizualna to must have każdej organizacji pozarządowej w obecnych czasach.

Więcej o grafice, video i stronie internetowej możesz przeczytać pod tym linkiem.

Dzięki jasnej wizji i planowi działań marketingowych możesz osiągnąć dużo większe efekty, nakładem takiego samego wysiłku. Pomogę ułożyć Ci plan komunikacji, wdrożę procedury, które ułatwią planowanie komunikacji, tak aby działania marketingowe skutecznie wspierały aktywność Twojej organizacji.

Jeżeli komunikujesz się z potencjalnymi darczyńcami, klientami, wolontariuszami przy pomocy strony internetowej, to dobrze jest wiedzieć, czy aby na pewno wszystko na niej działa poprawnie. Darowizny spływają tylko z linków na FB, a nie z linków na stronie www? Może potencjalny darczyńca gdzieś się gubi? Może coś odwraca jego uwagę i ostatecznie nie wypełnia on formularza płatności? To wszystko da się wykryć i usprawnić przy pomocy, często, małych zmian.

Perfekcyjnie napisany tekst jest podstawą, świadczy on o powadze, z jaką podchodzisz do odbiorcy Twojego komunikatu, i o profesjonalizmie Twojej organizacji.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z moja ofertą szkoleniową pod tym linkiem, wszystko tam dokładnie opisałem.

Social media to obecnie najtańszy, najprostszy i często najskuteczniejszy sposób komunikacji z odbiorcami. Praktycznie każda grupa społeczna, wiekowa, socjalna posiada dostęp do social mediów. Dzięki profesjonalnie prowadzonym social mediom możesz zbudować taki wizerunek swojej organizacji, jaki tylko chcesz.

Zajmuję się pełną lub dorywczą obsługą social mediów, więcej o mojej ofercie dt. social mediów możesz przeczytać pod tym linkiem.

Mailing i SMS to świetny sposób na wchodzenie w bliższy kontakt z osobami zainteresowanymi działalnością Twojej organizacji. Dzięki systemowi wysyłki newslettera możesz precyzyjnie wybierać odbiorców Twojego komunikatu. Co więcej masz pewność, że osoby, do których docierasz, są naprawdę zainteresowane Twoim komunikatem  w końcu w tym celu zostawiły Ci swojego maila.

Za to przy pomocy SMS-ów możesz wysyłać wszystkim zainteresowanym osobom krótkie, szybkie informacje np. o jakimś nagłym wydarzeniu.

PayU, DotPay, PayPal itd.  te wszystkie systemy płatności ułatwiają darczyńcom wpłacanie darowizn, a należy to ułatwiać jak najbardziej. Każda przeszkoda powoduje, że część darczyńców rezygnuje z wykonania wpłaty. Zajmuję się implementacją systemów płatności na stronie internetowej i w social mediach (zbiórki na Facebooku). Więcej o mojej ofercie fundraisingowej możesz przeczytać pod tym linkiem.